BUJ

Mēs saprotam, ka dažiem no jums iepērkoties mūsu veikalā var rasties dažādi jautājumi, tāpēc šeit jūs atradīsiet atbildes uz mūsu visbiežāk uzdotajiem jautājumiem. Ja jums joprojām ir nepieciešama papildu informācija, lūdzu, nekautrējieties

Saliekams saturs

Kā izvēlēties pareizo izmēru? Vai ir pieejama izmēru tabula?

Izmēru tabula nav pieejama, jo preces piegādā dažādi ražotāji, kuru izmēri atšķiras. Informācija par izmēriem, kas pieejami pie piegādātājiem, ir pieejama konkrētās preces aprakstā. Ja prece pēc saņemšanas un uzmērīšanas neder, jums ir iespēja to atgriezt bez papildu maksas 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža saskaņā ar atgriešanas instrukciju.

Vai ir iespējams pielaikot apģērbu? Vai kāda no precēm ir pieejama fiziskajā veikalā?

LuuTe ir interneta veikals un mums nav fiziska veikala, kur preci varētu pielaikot pirms pasūtījuma veikšanas. Informācija par izmēriem ir pieejama pie piegādātājiem, šī informācija ir redzama pie katras preces apraksta. Ja prece pēc saņemšanas un uzmērīšanas neder, jums ir iespēja to atgriezt bez papildu maksas 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža saskaņā ar atgriešanas instrukciju.

Vai es varu veikt izmaiņas pasūtījumā vai pilnībā to atcelt?

Līdz brīdim, kad saņemat paziņojumu, ka pasūtījums ir sagatavots un drīzumā tiks piegādāts, ir iespējams veikt izmaiņas piegādes adresē, norādītajā e-pastā, tālruņa numurā, kā arī iespēja atteikties no daļas preču vai pilnībā atcelt pasūtījumu.

Lai informētu mūs par izmaiņām, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mums rakstot uz info@luute.lv vai zvanot WhatsApp +371 26212001 darba dienās norādītajā darba laikā un pārbaudīsim, vai ir iespējams veikt izmaiņas.


Ja apmaksa jau ir veikta tiešsaistes sistēmā (Paysera, Stripe), veicot pasūtījumu, tad pēc saņemšanas jūs varat atcelt preci vai pasūtījumu, atgriežot preci bez papildu maksas saskaņā ar atgriešanas instrukciju.

Cik ilgs laiks nepieciešams, lai nosūtītu pasūtījumu?

Pēc maksājuma saņemšanas pasūtījums tiek sagatavots vienas darba dienas laikā. Saņemot paziņojumu, ka pasūtījums ir gatavs izsūtīšanai, mēs to piegādāsim divu darba dienu laikā.

Vai preces var būt sūtītas uz ārzemēm?

Sūtām preces ne tikai visā Latvijā, bet arī uz Igauniju un Lietuvu (izmantojot Omniva piegādes). Ja nepieciešams sūtīt preces uz citām valstīm, sazinieties ar mums rakstveidā uz info@luute.lv vai zvanot WhatsApp +371 26212001 un vienosimies par iespēju piegādāt pasūtījumu citur.

Kā es varu uzzināt mana pasūtījuma statusu?

Pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas vienas darba dienas laikā saņemsiet paziņojumu par pasūtījuma sagatavošanu, kurā būs norādīts arī sūtījuma numurs. Ievadot sūtījuma numuru šeit vai Omniva mājaslapā, varat redzēt, kurā no piegādes stadijām atrodas Jūsu pasūtījums.